طرز تهیه و خواص سرکه سیب برای مو لاغری پوست شوره سر

سرکه سیب , سرکه سیب برای مو , سرکه سیب برای لاغری , سرکه سیب برای پوست , سرکه سیب و عسل , سرکه سیب خانگی , سرکه سیب برای شوره سر , سرکه سیب و دارچین برای زگیل , سرکه سیب برای جای جوش , سرکه سیب برای مو خوره , سرکه سیب برای موی سر , سرکه ی سیب برای موها , سرکه سیب برای موهای چرب , سرکه ی سیب برای مو خوبه , خواص سرکه ی سیب برای موی سر,سرکه ی سیب برای ریزش مو,سرکه ی سیب برای پوست مفید است؟,سرکه سیب برای پوست و مو, سرکه ی سیب و عسل ناشتا,ماسک سرکه ی سیب و عسل,فواید سرکه ی سیب و عسل,خواص سرکه ی سیب و عسل برای پوست,شربت سرکه ی سیب و عسل,سرکه ی سیب خانگی خرید,سرکه ی سیب خانگی دراصفهان,سرکه ی سیب خانگی,تهیه سرکه ی سیب خانگی,خواص سرکه ی سیب خانگی,قیمت سرکه ی سیب خانگی,چگونه سرکه ی سیب خانگی درست کنیم,طرز تهییه سرکه ی سیب خانگی,طرز تهیه ی سرکه ی سیب خانگی,سرکه ی سیب برای شوره سر خوب است,سرکه ی سیب برای درمان شوره سر,سرکه ی سیب شوره سر

در این مطلب از سایت جسارت به طرز تهیه و خواص سرکه سیب برای مو لاغری پوست شوره سر می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.این سرکه خواص بی شماری دارد.در سال 2005 مطالعاتی در سوئد انجام گرفته است  که نشان می‌دهد اضافه کردن سرکه به مواد غذایی سبب ایجاد احساس سیری بعد از غذا می‌ گردد و به این ترتیب در طولانی مدت جذب کالری‌ها را کاهش خواهد داد.

سرکه سیب , سرکه سیب برای مو , سرکه سیب برای لاغری , سرکه سیب برای پوست , سرکه سیب و عسل

سرکه سیب برای مو

بهتر است بدانید که سرکه‌ی سیب همراه با رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی باعث می‌شود که شما در ماه 500 گرم وزن کم کنید. پس اگر قصد لاغر شدن دارید می‌تواند روی سرکه حساب باز کنید. البته مراقب میزان مصرف باشید؛ مصرف زیاد سرکه به منظور کاهش وزن امکان دارد موجب بروز مشکلاتی در شماگردد.

میزان مصرف: یک قاشق چای‌ خوری سرکه‌ ی سیب را با یک لیوان آب مخلوط کرده و روزانه 3 مرتبه میل کنید. این کار را 4 تا 6 ماه ادامه دهید.سرکه با کلسترول بالا مقابله می‌ نماید.سرکه‌ی سیب سرشار از پکتین است. این فیبر حلال، جذب مواد غذایی و مایعات را در روده کند کرده و با عبور آرام از دستگاه گوارش کلسترول را برطرف می‌کند.

میزان مصرف: در واقع یک قاشق چای‌خوری سرکه‌ی سیب را با یک قاشق چای‌خوری عسل در یک لیوان آب حل کرده و به مدت 3 ماه روزانه (قبل از غذا) 3 مرتبه میل فرمایید.سرکه به هضم غذا کمک می‌ شود.

بهتر است بدانید که محققان ژاپنی ثابت کرده‌اند مصرف روزانه‌ی سرکه‌ی سیب می‌تواند از زخم معده پیشگیری کند زیرا باعث می‌شود که معده ماده‌ای (شیره‌ای) ترشح کند که خاصیت حفاظتی دارد. همچنین این ماده‌ی غذایی با باکتری‌هایی که منشأ مشکلات گوارشی هستند مقابله می‌کند و احتمال مسمومیت غذایی را کاهش می‌دهد.

میزان مصرف: بهتر است بدانید که نصف قاشق چای‌خوری سرکه‌ی سیب را با یک قاشق چای‌خوری عسل در یک لیوان آب ولرم حل کرده و روزانه 1 مرتبه میل کنید. این کار را تا زمان رفعشدن مشکلات گوارشی(3 تا 4 روز) ادامه دهید. اگر مشکل‌تان حل نشد به پزشک مراجعه فرمایید.

سرکه سیب , سرکه سیب برای مو , سرکه سیب برای لاغری , سرکه سیب برای پوست , سرکه سیب و عسل

سرکه سیب و قند خون

در واقع در سال 2005 مطالعات محققان سوئدی نشان داد که اضافه کردن سرکه( به میزان 15 تا 30 میلی گرم) به غذاهایی که دارای گلوسید است باعث حفظ تعادل میزان قند خون یا همان گلیسمی می‌شود. این خاصیت سرکه مدیون خواص اسید استیک موجود در آن است. اگر دیابت نوع 2 دارید از مصرف سرکه غافل نشوید.

میزان مصرف: یک قاشق چای‌خوری سرکه‌ ی سیب را در یک لیوان آب حل کرده و به مدت سه ماه روزانه 3 مرتبه (نیم ساعت قبل از غذا) میل نماید.

سرکه سیب و عسل

به یاد داشته باشید که سرکه ی سیب گلو درد را تسکین می‌دهد.در واقع همه‌ی سرکه‌ها ضدعفونی کننده‌اند و با باکتری‌ها مقابله می‌کنند. برای همین می‌توان از سرکه برای درمان گلو درد استفاده نماید.

میزان مصرف: یک قاشق چای‌خوری سرکه‌ی سیب را با یک قاشق چای‌خوری عسل در یک لیوان آب گرم حل کرده و روزانه 4 مرتبه میل کنید. این کار را تا از بین رفتن درد و تب تکرار شود. البته اگر مشکل تا 48 ساعت از بین نرفت حتماً به پزشک مراجعه فرمایید.

گوش درد

جالب است بدانید که بر اساس مطالعاتی که محققان آفریقای جنوبی در سال 1998 انجام دادند، سرکه قدرت آنتی باکتریایی دارد. باکتری‌های استرپتوکوکوس و استافیلوکوکوس باعث ایجاد گوش درد می‌شود. سرکه می‌تواند با عفونت و درد گوش مقابله نماید.

روش استفاده: در صورت بروز عفونت گوش، لاله‌ی گوش را با سرکه پُر کنید و به مدت 1 دقیقه سرتان را به گونه‌ای نگه دارید تا سرکه بیرون نریزد، سپس مایع را تخلیه و

با دستمال تمیز خشک کنید. این کار را دو تا 4 بار در روز انجام دهید تا درد و تب از بین برود.

مورد منع مصرف: اگر پرده‌ی گوش‌تان پاره است هیچ مایعی در گوش‌تان نریزید.

سرکه سیب , سرکه سیب برای مو , سرکه سیب برای لاغری , سرکه سیب برای پوست , سرکه سیب و عسل

سرکه سیب و پوکی استخوان

در واقع در سال 1999 محققان ژاپنی نشان دادند که افزودن سرکه به مواد غذایی ( به مدت 32 روز) قدرت حلالی و جذب کلسیم را بالا می‌برد. اسید استیک سرکه همچنین تغییرات سلول‌های استخوانی که با رسیدن یائسگی و تغییرات هورمونی خاص این دوره رخ می‌دهد را کاهش می‌دهد و از پوکی استخوان پیشگیری می‌نماید.

میزان مصرف: یک قاشق چای‌خوری سرکه‌ی سیب را در یک لیوان آب حل کرده و روزانه یک مرتبه میل فرمایید. این کار را 4 تا 6 ماه تکرار کنید.

سرکه سیب و خاصیت ضد پیری

بهتر است بدانید که رادیکال‌های آزاد مسئول اصلی پیری هستند. مصرف مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان‌ها می‌تواند اثرات شوم رادیکال‌های آزاد را خنثی کند. باید بدانید که سرکه‌ی سیب نیز حاوی یکی از مؤثرترین آنتی اکسیدان‌هاست: بتا کاروتن طبیعی؛ این آنتی اکسیدان با پیری مقابله می‌ نماید.

میزان مصرف: یک قاشق چای‌خوری سرکه‌ی سیب را با یک لیوان آب میوه یا آب سبزی مثل آب هویج یا آب گوجه فرنگی و … مخلوط کرده و روزانه یک یا دو مرتبه میل کنید. این کار را تا هر زمانی که دل‌تان خواست ادامه دهیدتا تاثیر شگفتش را ببینید.

سرکه سیب , سرکه سیب برای مو , سرکه سیب برای لاغری , سرکه سیب برای پوست , سرکه سیب و عسل

سرکه سیب برای لاغری

آیا برای مصرف سرکه مورد منع مصرف وجود دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم اگر میزان مصرف پیشنهادی را رعایت کنید و دچار زخم معده‌ی شدید یا ورم معده نباشید

مورد منع مصرف وجود نخواهی داشت .

از خواص بی شمار سرکه ی سیب استفاده نمایید.

در هنگام سوختگی، بلافاصله باید محل سوختگی را زیر آب سرد گرفت.در مرحله بعد گذاشتن پارچه‌ای آغشته به سرکه ی سیب و یا سرکه سفید بسیار موثر است

سرکه سیب